tall2

lisärakennus

snapshot-009

kuva 2

TALLI: Elikkä siis tallirakennus on mun vaatekkaappi :), ja siellä ne kauraturvat asustelee. Sieltä alkaa pikkuhiljaa tila loppua, joten pitää keksiä lisärakennus. No nyt se ”lisärakennus” on keksitty ja se on siis mun sängyn takana laitan kuvan tulemaan pian. 😀 Kaikki hevosten omat kamat on nykyään erilisessä kaapissa omissa laatikoissa kuva2Maneesina toimii useesti meidän olohuone, joskus me käydään taloyhtion pyykkitelinepaikassa. Siinä on vaan se et me ei saada olla siellä jos siellä on pyykkejä. 😮 kenttä+maastot: me mennään joskus talliavustajalle jol on oma piha joka toimii kenttänä. Joskus mä meen yhelle toiselle kamulle ridaamaan.    Mun mummolassa taas on yks ihan mahtava metsä jossa mä teen yleensä tunnin maastovaelluksia. Siellä mummolassa on myös oma piha jossa on pikkumetsä. siel on kiva ratsastaa hevosillani 😉

